Menu

17.08.14

Heidi Klum In Sean Kelly – 2014 Creative Arts Emmy Awards

Heidi Klum In Sean Kelly - 2014 Creative Arts Emmy Awards

Heidi Klum was also at the 2014 Creative Arts Emmy Awards at the Nokia Theatre L.A. Live in Los Angeles, California on Saturday (August 16).

The model-host radiantly shimmied and sashayed her way down the red carpet in a striking design that was custom-made by current ‘Project Runway’ contestant Sean Kelly.

Despite what sort of ’70s-inspired dreams this dress may conjure, it’s hard to argue with its bolt of electric blue colour that amplified the event—or the all-out fun that Heidi seemed to have in wearing it.

Styled with sky-high black Jimmy Choo ‘Mariah’ heels, Lorraine Schwartz sapphire-blue jewels and a sleek half-up, half-down ’do, the textural frock did nothing if not turn heads.

Knowing how to work a dress, Heidi gave this gown the full star treatment as she spun down the carpet. I actually loved seeing it in motion, even if it was reminiscent of automatic car wash brushes.

Yay or nay?

Credit: Getty

Carrie Brownstein In Valentino - 2014 Creative Arts Emmy Awards

Carrie Brownstein In Valentino – 2014 Creative Arts Emmy Awards

Nikki Reed In Versace - 2014 Creative Arts Emmy Awards

Nikki Reed In Versace – 2014 Creative Arts Emmy Awards

16 Responses to Heidi Klum In Sean Kelly – 2014 Creative Arts Emmy Awards

  1. Jeremy August 20, 2014 at 05:19 #

    I adore the colour and I love that she’s having such a good time in this dress. But she has gotten WAY too thin lately. She’s whittled down to nothing! Where are her famous curves?! Not looking good.

  2. Nat39 August 18, 2014 at 21:39 #

    Nay. A flashy dance costume.

  3. marie August 18, 2014 at 14:40 #

    By the first pictures I thought – omg, that’s awful! I kinda got it when I saw the thing in motion, but… what to do with a dress that only looks good when your spinning around?
    The necklace doesn’t help; and she looks sooo thin, it looks unhealthy.
    Sorry, but I don’t like this

  4. Sanya August 18, 2014 at 11:01 #

    I really don’t like it.

  5. Valissa August 18, 2014 at 07:46 #

    Loll at the motion pictures! Car wash was the first thing that came to my mind and she kind of looks ridiculous!
    The dress looks much better while she’s standing still IMO

    • Alina August 18, 2014 at 10:09 #

      ITA.

  6. Nawny August 18, 2014 at 05:12 #

    The whole thing just makes me happy 🙂

  7. pinksugar August 18, 2014 at 01:20 #

    I don’t know why but I kinda love this.

  8. Evil Britta August 18, 2014 at 00:11 #

    Heidi Klum looking good? It’s so unexpected I don’t know what to think…

  9. Pedro August 17, 2014 at 22:58 #

    Great night for Heidi!

    She won another Emmy and looks amazing!

  10. tuftufwang August 17, 2014 at 21:33 #

    She’s definitely having lots of fun with it so it’s a thumbs up for me even though I don’t think it’s a great dress. So much of dressing up is having a personality and fun with it!

  11. Christine August 17, 2014 at 20:26 #

    Looks like we know who won the next episode lol. The red carpet challenge won by Sean Kelly.

    The dress looks so pretty in motion. I like the pic of her twirling around. Gorgeous!

  12. Papiki August 17, 2014 at 19:42 #

    Yay! Groovy!

  13. jenny August 17, 2014 at 18:20 #

    In motion It was Incredible!
    I like the color, the necklace and the sleek hair however in still would have prefer a belt.

    • julyol1972 August 17, 2014 at 18:27 #

      Loved it in motion too, and the color is incedible. However, I wish her hair was different, and that her jewelry wasn’t blue. Dislike the necklace.

  14. alvaro_spain August 17, 2014 at 18:13 #

    I kinda like it.

Leave a Reply

Latest on Red Carpet fashion Awards